Monday, March 12, 2012

අපේ කාලයේ robin hood

අලුතින් බ්ලොගක් ලියන්න ගත්තම හරි අමාරුවක් දැනෙන්නේ :D අලුත් පොස්ට් එකක් දානකම් ඉවසිල්ලක් නැහැ හෙහෙ. වල බයිලා කියවන්නේ නැතුව මම
දැන් කෙලින්ම සීන් කෝර්න් එකට එන්ටර වෙන්නම්කො ඕන්න එහෙනම්.. මාත්තුරුකාව දැක්කම ඉතින් කස්ටිය දැන් හිතන් ඇති මම මේ ශේර්වූඩ් ඉන්න කැලේ
 අපේ දුරින් නෑයෝ වෙන robin අය්යා ගැන කියන්න යනවා කියල (මිනිහ ඇත්තටම අපේ නෑදෑයේක් නම් මම මෙහෙම ඉදියිද බං?) 
ඕන්න මම ඉතින් දැන් මිනිහ ගැන නෙමෙයි කියන්ට යන්නේ. මම කියන්න යන robin hood ඉන්නේ මේ අර මෝදරය කියන ගමේ.

කස්ටිය දැන් ආත බූත
නැතුව බලන්න එපා robin hood කිව්වට මිනිහ විදින්නේ ඊතල නෙමේ අපි මේ කතා බහ කරන වචන :D

කොටින්ම කියනවනම් මිනිහ වචන දහයක් කතා කලොත් නමය හමාරක්ම අපේ බෙලි කැපිල යන්න, අපිට උන් හිටි තැන් අමතක වෙන්නම විදිනවා. මම ඉතින් දැන් මේ මෙච්චර
 සම්ප්රපපරලාප කියා කියා ඔහෙන් වරෝ එන්න හදන්නේ මිනිහ විදපු සුපිරිම වචන ටිකක් ඔයාලට කියන්නය කියල.


පළමු විදිල්ල :-
ඔන්න ඉතින් අපි ඉක්කෝලේ යන කාලේ A/L වලට කොලේ විද්දියා විසයන්ලු හොදේ. ඒ කාලේ අපිට ඉතින් ඔය රසායන විද්දියා පරායෝගික පරීස්කන එහෙම තියෙන
 දවස් වලට පුදුම ඇල්මක්, ලෙන්ගතු කමක් තියෙන්නේ ඒ තරමට ආදරෙයි අයිස් ගැසීමට. ඕක නෙමේනේ මම දැන් කියන්න හැදුවේ නේද?
 ඔන්න දැන් මේ practical  දවසක (practical එක මොකක්ද කියලනම් මතකත් නෑ) අපිලට ඉතින් අපේ teacher කිව්වා Sulpuric acid
තියෙනවා ලැබ් එක ඇතූෙල කෙනෙක් ගිහිල්ල අරන් එන්න හැබැයි HCL acid එක නම් ගෙන්න එපා වැඩක් නැහැ එක ගෙනාවට කියල.
 ලැබ් එකට යන්න චාන්ස් එකක් ලැබෙන්නේ බොහොම කලාතුරකින් හරියට නිකන් හාවා හද දකිනවා වගේ තමා. ඉතින් දැන් අපේ මේ විදීමේ ශුරයා ගිය ලැබ් එක ඇතුලට මිනිහ ගිය
 සැනින් එලියට ආවා මිස් Sulpuruic  එක ඉවර වෙලා වෙන එකක් තියෙන්නේ කියල බෝතලේකුත් උස්සන්. මු දැන් මේක අතේ
තියාගෙන අපි ලගින් යනකොට අපි දැක්ක මු මේ ගෙනත් තියෙන්නේ HCL බෝතලේ අපි මුට කිව්වා ඇයි යකෝ දැන් උබට කිව්වා නේද
HCL එක ගෙන්න එපා කියල? මු නිකන් හරියට ජපන් වදුරෝ රැලක් දිහා බලන්නා වගේ අපේ මුණු දිහා බලල කින්ඩි හිනාවක් දාල එහෙම කියනවා "හොදට බලහල්ල මේ HCL
නෙමේ ගොන්නුනේ මේ  Hydrochloric acid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


දෙවන විදිල්ල :-
ඔන්න මේකත් ලැබ් එක අතුලෙදීම practical වලදී සිස්ද උණු සීන් කෝර්න් එකක්!! අපි දැන් practical  එක කර කර ඉන්දැද්දී අපේ physics
සර් ඇවිත් අපෙන් අහනවා "ආහ් මම ඒත් බැලුව මොකද කට්ටිය සද්දයක් නැත්තේ කියල, මොකක්ද practical එක? "
එතනදිත් ඔන්න අපේ පොර පැනල උත්තර දෙනවා අපි මේ කෝලින් හදනවා සර්! (අපි එදා හද හදා හිටියේ Chlorin ) 


තෙවන විදිල්ල :-
අපේ මේ පොර මාර ආසයි ජගුඅර් කාර් එකට හොදද? ඕන් ඉතින් දවසක් අපි කස්ටිය නුගේගොඩ ක්ලාස් ඉවර වෙලා පාරේ එනකොට සිල්වර් පාට ජගුඅර් එකක්
 එනවා අපේ ඉස්සරහට,අපේ එකා ඒක පෙන්නලා කියපි අර බලපන් සිංහයා පනින ජගුඅර් එකක්! හෆෝයි...........
ක්ලාස් එකේ කෙල්ලෝ දෙනෝ දාහක් ඉස්සරහ අපිටත් එක්ක චොර පැකට් ගොඩයි


සිව්වන විදිල්ල :-
මේක මේ බොහොම මෑතකදී සිස්ද උණු සීන් කොරන් එකක් ඔන්න, ඔන්න ඉතින් අපි දැන් ඉක්කෝලේ ගිහිල්ලත් ඉවරනේ වැඩිය කස්ටිය සෙට් වෙන්නෙත් නැහැ ඔය හන්ද
 ඔන්න මම ගෙදරට වෙලා ෂපාන් එකේ නින්දක් දා ගෙන ඉන්දැද්දී කන අස්සෙම රින්ග් වෙනවා මගේ හුචක්කුව, කව්ද බලනකොට මෙන්නාපේ පොර කතා කරන්නේ!
මම "ආහ් මචන් කියපන් ඇයි?"
පොර "අඩෝ මට පොඩි උදව්වක් කරපන්"
මම "කියපන්, කරන්න පුළුවන් දෙයක් නම් ඩෙෆා"
පොර "අඩෝ මට මේ අලුතින් bike එකක් ඇවිත් තියෙනවා බන් එකේ විස්තර ටිකක් හොයල දියන්කෝ"
මමත් ඉතින් ඇදෙන් නැගිට්ට නෙමේ නැගිට්ට උනා. bike  කියන්නේ ඉතින් මගෙත් පට්ට ආසා topic එකක්නේ.
මම "අඩේ කියපන් මොකක්ද bike  එක?"
"මොකක්ද ජාතිය?"
පොර "නෑ බන් මේක normal bike එකක් බන්, ඇයි උබ දන්නේ නැද්ද තාම, Bajaj එකෙනුත් pulser එකක් ගහල බන්"
මම ෆෝන් එක කනෙන් අහක් කරලා බැලුව display  එක දිහා, ආපහු කනේ තියා ගත්ත
"නොදෝමකින් වල් ගෝතය තියපිය ෆෝන් එක" කියල අපහු නිදා ගත්ත.

තව ඒවා තියෙනව ඒවා පස්සේ දවසක කියන්නම්කො. කොමෙන්ටුවක් දන්නා හොදේ කියවල බලල නිකන් යන්නේ නැතුව :D

2 comments:

  1. අලුගෝසුවා මල්ලිට නිශාන් අයියාගෙන් උණුසුම් සුබ පැතුම්.ලෙසටම ලියපන් කොල්ලෝ.කොමන්ට් කරද්දී වෙරිෆිකේෂන් කෝඩ් එක අයින් කරපා.....න්

    ReplyDelete
  2. අලුගෝසුවා13/3/12 1:52 AM

    thanks bokka. ubalage pihiten mage lapati adahas walin koragena yanawa........අනේ අය්යේ ඔය වර්පිකාෂන් කෝඩද මොකක්ද එක කෝමයි බන් අයින් කොරන්නේ?

    ReplyDelete