Friday, April 27, 2012

අන්‍යාගමික යථාර්තය සහ මුලාව

මේක ඊයේ බස් එකේ උනු සිද්දියක් වෙලාව රෑ අටට විතර ඇති මම ක්ලාස් ගිහින් ගෙදර එන ගමන් රාජගිරිය හරියේදී බස් එකට වයසක ආච්චි කෙනෙක් නැග්ග චුටි එකෙකුත් වඩාගෙන, මම හිටියේ බස් එකේ ටිකක් ඉස්සරහට වෙන්න හිටගෙන. බස් එකේ ඉස්සරහම වාඩි වෙලා හිටියේ මුස්ලිම් මිනිස්සු හතර දෙනෙක් මේ ආච්චි අර පොඩි එකෙකුත් වඩාගෙන බස් එක මැද්දේ බලන් ඉන්නවා මුන්ගෙන් කවුරු හරි සීට් එක දෙයි කියල, කොහෙද..... මුන් ටික ඔක්කොම ඇස් කන් පෙන්නේ නැති උන් වගේ පාහර විදිහට අහක බලන් හිටිය. බස් එකේ ඩ්‍රයිවර් පිටිපස්ස හැරිලා ඔරවල බලල අනිත් පැත්ත හැරුන. එතකොටම ටිකක් පිටිපස්සේ හිටපු ලස්සන ගෑල්ලමෙක් ඒ ආච්චිට සීට් එක දීල මගේ එහා පැත්තෙන් ඇවිත් හිට ගත්ත (මතක් වෙද්දීත් කුචු කුචු හෝතා හේ) 

ඉතින් ආච්චිත් වාඩි වෙලා ඉන්නව දැන්, මමත් හිටගෙන ඉන්නවා අර ගෑල්ලමය මගේ එහා පැත්තේ හිටන් ඉන්නවා අර පර හම්බයෝ ටිකත් ඉදන් ඉන්නවා (උන්ට පර හම්බයෝ කිව්වේ ඇයි කියල ඉවසීමෙන් මේක කියවල බලාගන්න)
 බස් එක මරදානට ආවා දැන් බස් එකට මරදානෙන් මුස්ලිම් ගෑනු කෙනෙක් නැග්ග අවුරුදු හතළිහක් විතර ඇති මෙන්න බොලේ අර හිටපු පර හම්බයෝ ඔක්කොම ටික මේ ගෝනිබිල්ලිට සීට් එකක් දෙනවා කොහොම හරි ගෑනිත් වාඩි උන. ඩ්‍රයිවර් පිටි පස්ස හැරිලා බලල අපහු අනිත් පැත්ත හැරිලා බස් එක යනවා කිසි ගැටළුවක් නැතිව.

මටනම් දැන් මේ සිද්ද වෙච්චි සීන් කොර්න් එකට මුන් හතර දෙනා මැද්දට පැනල නිකම් සිල්වෙස්ටර් ස්ටලෝන් වගේ මුන්ගේ බොම්බයිමොටයි රැවුල් වලින් උස්සල අරන් අර්නෝල්ඩ් ස්වාසනගර් වගේ පොලවේ ගහල ජිම් පප්පා රෝමන් කාරයන්ට ගහන්නා වගේ මුන්ට ගහන්න තරම් කේන්තියි.(ලස්සන  ගෑල්ලමෙක් එහා පැත්තෙනේ ඉතින්)
එත් ඉතින් තනි මම මොනවා කරන්නද මුන් ටික එකතු වෙලා මට නෙලුවොත්!!!! (ඉවසපන් පපුව ඉවසපන්) දැන් බස් එක හෙට්ටියවත්තටත් ආවා (බස් එක එතනින් එහාට යන්නේ නැහැ) අර ආච්චිත් පොඩි එක වඩාගෙන බස් එකෙන් බහින්න ආවා ඉස්සරහට මම ටිකක් එහාට වෙලා ඉඩ දුන්න ආච්චිට ඉස්සරහට යන්න කියල, අර පර කොන් කොට්ටු ටික හිටියේ මට ඉස්සරහනේ මෙන්න බොලේ මුන් මේ අවුරුදු හැටක විතර ආච්චිට ටිකක් නොදී මුන්ගේ අර චින්චිමානවිකව බස්සනවා!!(එත් ඉවසපන් පපුව ඉවසපන්) අර ආච්චිට දැන් බය පොඩි එක වඩාගෙන බැහැගන්න බැරි වෙයි කියල, 


ආච්චි ටිකක් හයියෙන් කිව්වා 

"ටිකක් බහින්න ඉඩ දුන්නනම්" කියල,
 එතකොට අර පිටිපස්සෙන්ම හිටපු වල් ඌර 
"ටිකක් ඉන්න අපිත් බහිනවා"
 කියාගෙන එක පාරටම පිටිපස්ස හැරුන, ඒ හැරුන පාර මම එක පාරම අල්ල ගත්තේ නැත්තම් අර ආච්චිගේ අතේ හිටපු පොඩි එකා බිමට වැටෙනවා. ඔන්න දැන් නම් ඉතින් මේ ජල්තර වලට අකමැති බුවාගේ ඇතුලේ හිටපු අලුගෝසුව නිකන් හලක් වගේ එලියට එන්න ගත්ත, පුද්ගලිකවම මම පාරේ වලි වලට පැටලීමට කැමති නැහැ,(අර ගෑල්ලමය කලින් හෝල්ට් එකේ බැස්ස හොදේ) මටත් මල පන්න පාර මම අර ඕන පුකක් ප්‍රීති වෙසක් කියල අර පර තම්බියගේ ෂර්ට් එකෙන් අල්ලලා ඇහුව 
"මොකද බොල පර හම්බයෝ තොට ඌරො ගිලල තෙලේ වැඩි වෙලාද" කියල.


ඔන්න ඉතින් මේ පරයගේ යාලුවෝ ටික එනවා 
"ඇයි! ඇයි! මොකද උඥේ!!" කියාගෙන,
මම තාමත් අරුගෙ බෙල්ලෙන් අල්ල ගත්තු ගමන්මයි, යකෝ ඔක්කොමත් හරි මෙන්න බොලේ බස් එකේ කොන්ද මාත් එක්ක ඇර ගන්න එනවා 
"ඔය එහෙම මිනිස්සුන්ට අපහස කරන්න එපා මල්ලි, අපිත් මිනිස්සු" කියල 
මාව හොල්මන් උනා මුට මොන පුකේ අමාරුවද කියල. මමත් අරුගේ බෙල්ලෙන් අල්ලාගෙන ඉන්න ගමන්ම කිව්වා 
"මොකද උනේ කියල අහපන් මේ ආච්චිගෙන්" කියල (කියන්නත් ලැජ්ජයි පර හම්බයෝ හතර දෙනෙක් මේ හාල්මැස්ස වගේ ඉන්න මට වට කරලා ගහන්න හදනවා) 

ඒ පාර ඩ්‍රයිවර් බැස්ස ගේමට 
"එකෙක් අත තියන්නේ නෑ ඒ ළමයට" කියල. ඇදල ගත්ත සීට් එක යටින් තඩි ස්පනර් එකක් මෙහෙම කියාගෙන 
"යකෝ තොපි මිනිස්සුද හු*තෝ? මේ වයසක ආච්චිට ඉඩ නොදී තොපි මේ තොපේ ජාතියේ උනු පලියට මේ කිසි අමාරුවක් නැති ගැනියෙක්ට අවතෙවකම් කරන පර වේ*ගේ පුතාල" 
ඒ පර කොන්ද
"ඔය එහෙම කතා කරන්න එපා අයියේ එක එයාලගේ කැමැත්ත"
"අනේ පල කැ* පො*නය යන්න තෝත් පර තම්බියෙක් හන්ද මුන්ට කතා කරන්න එනවා, බැහැපිය පරය බස් එකෙන් තෝ අදින් පස්සේ මේ බස් එකේ වැඩට අවොත් මරනවා බලාගනින් සක්කිලි හම්බය"
ඒ පාර බස් එකේ සිස්දිය දැකල පොලිස් මාමල දෙන්නෙක් ඇවිල්ල සීන් කෝර්න් එක අහල 
"හා හරි දැන් කට්ටියම යනවා යනව මෙතනින්" කියල, සභා තෙමෝ සතුටින් විසුරුවා හැරලා ගියා. 


දැන් කෙනෙක් කියයි මම ජාතිවාදේ අවුස්සනවා කියල,  කෙනෙක් කියයි මම ජාතිවාදය කියල බොරුවට කැ ගහනවා කියල (මට මතකයි මගේ බොක්කක් වෙච්චි nishantath කස්ටිය මර සද්ද දාල තිබ්බ) මට වැඩක් නැහැ එව්වා මගේ අදහස් මම ප්‍රකාශ කරනවා ඒක මගේ අයිතිය මට බනින එක උන්ගේ ආතල් එක මේක මගේ ආතල් එක.මේකයි දැන් මම අහන්නේ ඇත්තට පර හම්බයෝ අපේ රට කනවා, උන්ගේ නැති අයිති කියාගෙන එනවා, අපේ රටේ ඛෞද්ධ සිද්දස්ථාන විනාස කරනවා, සිංහල අපේ රටේ ඉදන් සිංහල අපිටම පු* අරින්න එනවා ඒවා හරිද? කට්ටිය දැන් කියයි මම හේතුවක් නැතුවට හේතුවක් කියාගෙන මේවා අහනවා කියල, ඔව් ඇත්තටම මට මේකත් අහන්න ඕනේ මේ පර හම්බයෝ මොකටද එන්න හදන්නේ? උන්ගේ ආගම ජාතියට මමත් ගරු කරනවා නියම සිංහලයෙක් විදිහට, එත් එකට උන් මේ කරන වැඩේ හරිද? මෙව්වා අමු අමුවේම පො*නකම ප්‍රදර්ශනේ කිරීමක් නෙමේද? 

ප/ලි 
බුකියේ මම දැක්කේ මෙන්න මෙහෙම කතාවක් 
"ලොව කිසිම මුස්ලිම් රටක් බෞද්ධ පන්සලක් තියා ක්‍රිස්තියානි පල්ලියක්වත් සැදීමට අවසර දෙන්නේ නැත! එහෙව් හම්බයින්ට අපි අපේ රටේ ඇති පුජනිය ස්ථාන වල උන්ගේ ගෙරි ආගම පැතිරවීමට ඉඩ දී නිවටයින් පිරිසක් සේ බලා සිටිය යුතුද? උන්ගේ සිංහලයට එරෙහි නොහික්මුනුකම් ඉවසිය යුතුද? මෙහෙම කීවට දැන් මට බොරු ජාතිවදිකාරය, ජාතිවාදය අවුස්සන්නා කියා බනපියවූ!!!!!"

මට කියන්න තියෙන්නෙත් එච්චරයි දැන් ඕන එකෙක් මටත් බැනපල්ලා එහෙම. කලින් කිව වගේ ඒක උබලගේ ආතල් එක ඒවා අහන එක මගේ ආතල් එක.
හිතපල්ලා මුස්ලිම් උන් අපිට හොද මුණ පෙන්නලා මේ වගේ පජාත වැඩ කරන එක යථාර්තයයි මුලාවයි නෙමේද?

2 comments:

  1. අනේ මන්දා බොළ මොනා කියන්නද කියලා?
    හෑ මගේ නමත් දාලනේ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. මොනවා කියන්නද බන් මේවට? උන්ගේ නීතියට අනුව අපි බල්ලෝ බළල්ලු ගානටවත් පිලි ගන්නේ නෑ, එහෙව් අපි උන්ට හැම මගුලක්ම කරන්න දීල කටයි අහවල් එකයි බලියාගෙන බලාගෙන ඉන්න ඕනේ, ඔන්න මනුස්සකම. උන්ගේ ආගමට මොනවා හරි කිව්වොත් උන්ගේ ඇමතිලා උනත් කතා කරනවා එකට අපේ පර හැත්ත :/

      Delete